Panikångestattack!

Panikångestattacker är något som är vanligt iaf för många jag känner och även mig själv!

En panikångestattack kan man få av olika anledningar bla,
Man har haft en svår/smärtsam tid (psykiskt)
Man kan ångra något så starkt
Man "spänner sig" är rastlös och får panik drf
Men även för inget överhuvudtaget!



En kort beskrivning av vad som händer mig när jag får en panikångestattack!
Det svartnar till, jag lägger mig i foster ställning och kan knappt andas.
Jag börjar frysa och spänner in mig så liten som möjligt.
Jag blir aggresiv/ledsen.

Efteråt kommer jag inte ihåg något. Utan dem som är med mig får förklara för mig hur jag "betede mig".
Man blir helt slut körd av 10 minuter med detta. Men det varierar hur länge det kan vara.
Men tänk er något så läskigt då man inte vet vad man gör
Man kan inte kontrollera sig.
Så om man blir arg så står inget ivägen för en!


Om det finns någon som läser detta som vet hur det är att få en panikångestattack så kan du/ni väll skriva och förklara för mig!

mailen är: [email protected]

skriv i rubriken panikångestattack!

Tack på för hand!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0