Diagnoser = svårigheter

Det är så sant som sagt!
Diagnoser = svårigheter!
Det är vad det står för i mina ögon. Om man tänker på det som jag så är det mycket lättare att hantera dem.
Och vad är det för fel på att ha svårigheter? Inget. Då är det absolut inte fel att ha en eller flera diagnoser. Liksom är fan samma sak juh! I dagets samhälle så kan någon gå och säga ex "åh jag fick damp på det" eller "åh jag fick ADHD ryck". Är det moget att säga sånt? Nej det är det absolut inte! Vi som kan ha det ena eler andra tar illa upp fast vi kanske inte visar det liksom. Jag tycker verkligen att alla ska tänka på vad dem säger, i vilka stunder osv likom!
En jämförelse är typ vi säger att någon har mjäll ska vi gå och säga "jävla mjäll barn finns det".
Fa är exakt samma skit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0