Välkommen till min nya blogg!

Den här bloggen kommer jag att driva för att få alla att förstå hur det är att leva med en diagnos när man är ung. Själv är jag bara 15 år så jag vet hur det är att leva med diagnoser i dagets samhälle! , för att andra sk akunna få hjälp av någon som har svårigheter som dem kanske har. Och även sklart för alla som har ett intersse av detta. Jag kommer att försöka svara på alla frågor så gott som jag kan. Och även senare så kommer ni alla som vill att få chansen att gå på mina föreläsningar! Då jag kommer att skriva ut vart dem hålls/vart man anmäler sig! Ja, vad kan man mer säga. Hoppas ni läser och tar in infon.

//
Karolin Fasth

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0