Nu är denna dag över.

Jaha nu börjar dagen att lida mot sitt slut. Har varit en lugn dag iaf.
Ingen ångest än iaf. Får väl se om det kommer ikväll/inatt kanske vem vet.
Inte jag iaf.
Blev som sagt Finspång på en föreläsning som utspelade sig som en teater.
"En kväll utan skyddsnät" Bengan har skrivet den själv och den handlade om hur man gör när man ska träffa tjejer (bla) När man sitter i en rullstol och måste ha assistans. Att det inte är så lätt som att träffa en tjej som aldrig dyker upp och liksom sitter där på ett cafe själv kan inte dricka ngt för han måste ha hjälp med det. Om man skulle behöva gå på toa måste man hålla sig tills man är hemma. Och att man kanske inte ha det lika lätt att flytta hemifrån osv.
Mycket bra tycker att alla som har chansen kan gå och kolla/lyssna på honom.
Man får sig en tankeställare efteråt. Ska till honom på Torsdag igen fast då
kommer han bara att ha ett genrep. Ska bli mycket intressant :)


Utifrån det så var det som  sagt nytt folk där då jag inte liksom "vågar"
tala ut på samma sätt kanske fråga lite saker som jag undrar.
Klarar inte av nutt folk så himlans bra så det kändes lite tråkigt att åka
hem utan lite svar på frågor. Och på Torsdag har jag säkert glömt dem. *suck





Angående min blogg så funderar jag på att fixa en hemsida istället. För det finns kanske andra som inte kan svenska som vill läsa. (Då dem har kontaktat mig och jag måste översätta allt). Behöver någonslags grej så man kan klicka på det språk man vill ha som det finns en tjänst till att översätta. Och då kommer det dessutom attt bli mycket mer än en blogg. Kommer att vara mer om ADHD och Asperger syndrom mer information om dem och där det står allt om mig vad jag har gått igenom osv. Eller vad tror ni? Är det en bra idé kanske? :)


Kommentarer
Postat av: p

låter bra med hemsida :)

2010-04-12 @ 20:55:51
Postat av: Mamma

Skriv ner dina frågor!!! Tycker du skriver väldigt peppande om bengan, gulligt och stort av dej att tänka ur hans perspektiv. Han liksom du har mycket att ge oss alla andra. Puss vännen

2010-04-12 @ 21:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0