Sömnlös med panik inom mig

Verkar bli en sömnlös natt , är inte trött utan har bara panik lite då och då.
Skönt att inte ha det hela tiden liksom skulle aldrig klara det utan medicin eller
iof inte med medicin heller. Får se vad man ska göra är så rast kös och palla sitta ute och röka hela
tiden liksom. Nae fan cigg växer ju inte på träden.
Imorgon (tisdag) så vet jag inte alls vad som händer hoppas bara på
en bra dag/kväll/natt då utan panik utan bara lugn dag liksom.
Hoppas på massa sol så jag kan sola-. Sen på Onsdag blir det psykologen
i örebro. Går på en privat klinik där för att få träffa just en personm Joakim Axelsson
(min första och enda psykolog). Aja nu blir det nog film eller ngt .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0