Rätt så trött idag

Vaknade hos en kompis idag och fy vad trött jag är. Har dessutom glömt att ta min medicin så måste nig göra det när jag är klar här (a). Men men inatt hade jag sån panik och ångest och nästan hela dagen på jobbet igår också. Varför kan inte saker man har gjort bli ogjorda? Och typ bara vara en dröm? Hmm, om livetbara kunde vara mycket lättare visa stunder.

Vissst ja på tal om något helt annat mamma har kontaktat bokföretag och som har svarat att dem faktiskt kan tänka sig släppa min bok via dem när jag har skrivit den :D Det var lite roligt tycket jag faktiskt. Och få ut allt man vill ha ut i omvärlden. Tycker ni o den idéen då? :D

Kommentarer
Postat av: tesa

Du vet att du gjorde det rätta. Du vet att det inte fanns någon annan väg att gå. Du vet att man säger saker man inte menar när man tappar kontrollen. Du vet att av kärlek kommer man vidare starkare men att vägen dit kan vara en kamp. Du vet att jag alltid finns här.

2010-11-10 @ 12:58:08
URL: http://www.tesa.dinstudio.se
Postat av: Denise

va kul gumman <3



finns alltid för dig

2010-11-10 @ 13:10:10
URL: http://iiamuniique.blogspot.com
Postat av: Sandra

Har bara skummat igenom din blogg lite men fastnade för det där med att du ska ut och föreläsa, har du gjort det någonting? vad fick du för respons? tycker det är skit bra i sådana fall! Har själv left med diagnosen grov fobi och panikångest i 11 - 12 år nu och det behövs mer information ut till alla människor, med eller utan diagnos! kram

2010-11-12 @ 00:18:06
URL: http://sauhndra.blogspot.com/
Postat av: Lisa (sjubarnsmamma)

Fick din bloggadress av din mamma. Har läst lite och tycker du skriver bra. Stannar gärna kvar här som läsare.



Vad roligt med din bok :-)

Jag har börjat på en men det tar sin lilla tid att skriva. Har dock inte funderat på att ge ut någon men visst hade det varit roligt. Iaf för mig ;-)



Önskar dig all lycka till!



Kram Lisa

2010-11-14 @ 13:29:26
URL: http://www.sjubarnsmamma.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0