Svar

Från Sandra
Har bara skummat igenom din blogg lite men fastnade för det där med att du ska ut och föreläsa, har du gjort det någonting? vad fick du för respons? tycker det är skit bra i sådana fall! Har själv left med diagnosen grov fobi och panikångest i 11 - 12 år nu och det behövs mer information ut till alla människor, med eller utan diagnos! kram


Svar:
Hej, ja jag var ute och föreläste ett par gånger och folk tycket det var jätte bra faktiskt. Jag pratade om hur min uppväxt har varit och hur det var innan jag fick mina diagnoser och efter. För innan jag fick mina diagnoser så såg ju alla mig som en stökig unge liksom. Men efter så fick man ju en förklaring till varför jag var mellan golv och tak osv.
Jo jag tycker också att det är viktigt då väldigt många som träffar folk med diagnoser dagligen inte ens fått utbildning i hur man ska bemöta dem. Och dessutom så kommer alla någon gång möta en människa med en eller flera diagnos.

Kramar Karolin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0